כיצד שמנים אתריים יכולים לשפר את איכות החיים שלנו?

כיצד שמנים אתריים יכולים לשפר את איכות החיים שלנו?

"הכוח המופלא של חוש הריח: כיצד הריחות משפיעים על הרגשות שלנו"
חוש הריח הוא חוש עוצמתי במיוחד, שפועל, בין אם במודע ובין אם בתת מודע – כל הזמן. 
מחקרים אודות ארומתרפיה הראו כי טיפול ארומתרפי מסייע ומקל על חרדות, מתח, דיכאון, לחץ נפשי, תסמינים הקשורים למחלות כרוניות, טיפול בכאב וכן שיפור איכות השינה. התהליך כולל שילוב של חושי הריח המגע. הטיפול הארומתרפי תומך ומאזן בין הנפש, הגוף והרוח, כאשר לכל ניחוח ישנה השפעה ברורה על מערכת העצבים והגוף.
שמנים אתריים נשאפים לריאות, ואילו המרכיבים הכימיקלים הטבעיים מעוררים את תגובת המוח (הפעלת המערכת הלימבית). תגובה זו מעוררת את הגוף הן מבחינה פיזיולוגית והן מבחינה רגשית, ובכך מביאים השמנים להשפעה על הגוף, הרגשות, הנפש. הם מעוררים  זיכרון, מפעילים מערכות שונות ומשפיעים על בריאותנו והתנהגותנו.
ניתן להגיד על נשימה ונשמה הוא שההבדל בין המילים הוא האות ״י״ אשר היא האות העשירית המבטאת שלמות רוחנית.

איך שמנים אתריים יכולים לשפר את איכות החיים שלנו?

1. הרגשת הרוגע וההרפיה: שמנים אתריים כמו לבנדר, יסמין וגרניום ידועים בתכונות הרגיעה והרפיה שלהם. בעזרתם ניתן ליצור אווירה של שקט והרגעה בחלל הבית או במהלך טיפול ספא. הריחות המרעננים של השמנים אף יכולים לשפר את איכות השינה ולהקל על תחושות חרדה ולחץ.
2. תמיכה במערכת החיסון: מספר שמנים אתריים כמו לבונה, שמן עץ התה ומרווה מכילים תכונות אנטי-בקטריאליות, אנטי-ויראליות ומחזקות את המערכת החיסונית. בעזרתם ניתן לסייע לגוף במאבקו נגד חיידקים ווירוסים ולשפר את עמידותו הטבעית.
3. מעוררי תשוקה והרמוניה רגשית: שמנים אתריים כמו ילאנג-ילאנג, גרניום וורד מכילים תכונות מרוממות תשוקה ומאזנות נפש. בעזרתם ניתן ליצור רגעים של רוגע והרמוניה רגשית, ולשפר את התשוקה ולהעלות רגשות חיוביות.
4. שיפור מצב הרוח והתרוממות נפשית: שמנים אתריים כמו נרולי, אשכולית והל יכולים להעלות את מצב הרוח וליצור אווירה חיובית. בעת הרחה שלהם, הריחות המרעננים מעוררים רעננות ושמחה, ויכולים לעזור להפגיש תחושות של עצבות ודכאון.

לסיכום

מוצרים פשוטים כמו מפיצי ריח או נרות ארומטיים יכולים להיות עבורכם הרבה יותר מחפץ נוי שמשרה אווירה נעימה וריח נעים אלא כזה שממש משפר את התפקוד שלכם, את אורח החיים שלכם ומרפא את הנפש.

אנחנו בנשימה נשמח לעזור לכם, לכוון אתכם, ולמצוא ביחד אתכם את הריחות שעושים לכם טוב ונעים בנפש. מוזמנים לשלוח לנו הודעה ונשמח לענות על כל שאלה או התייעצות :)

054-3142042 📲 (whatsapp)

neshimastore@gmail.com ✉️

חזור לבלוג

השארת תגובה

שים לב, תגובות צריכות לעבור אישור מנהל לפני שהם מפורסמות.